Jak odstraszyć komary naturalnie? Olejki eteryczne jako repelenty | Atopowa Prasówka 7/2017

Atopowa prasówka jest to cykl wpisów, w którym przedstawiam najważniejsze informacje z artykułów naukowych dotyczących atopowego zapalenia skóry.  Tym razem Atopowa prasówka dotycząca naturalnego odstraszania komarów za pomocą olejków eterycznych.   Co to są repelenty? Repelenty to substancje, które działają na skórze i w otoczeniu człowieka,

Suplementacja probiotykiem i zmniejszone ryzyko wystąpienia atopowego zapalenia skóry | Atopowa Prasówka 6/2017

Atopowa prasówka jest to cykl wpisów, w którym przedstawiam najważniejsze informacje z artykułów naukowych dotyczących atopowego zapalenia skóry.  Tym razem Atopowa prasówka dotycząca suplementacji probiotykiem u niemowląt i jej wpływu na występowanie AZS.   Wpływ mikroorganizmów na AZS Zwiększony poziom higieny, zmniejszone ekspozycja na bakterie, niższy

Mycie skóry atopowej oraz włosów – Szampon Neutral, mydło hipoalergiczne Cien i pasta do zębów Ziaja

Kolejny post dotyczący używanych przeze mnie i polecanych kosmetyków. Tym razem kosmetyki myjące, które używam jako osoba z atopowym zapaleniem skóry, alergią na kompozycją zapachową oraz na lanolinę.   Mydło naturalne Linda (Biedronka) Jest to mydło, które nie jest już dostępne w sprzedaży, ale które jako